Op deze pagina vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen aan de klantenservice van Greenwatch. Staat u vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier.
WAT IS DE LEVERTIJD VAN GREENWATCH?
Onze horloges worden binnen twee werkdagen geleverd door PostNL. Wanneer de levertijd langer is dan deze twee werkdagen zullen wij dit op de homepage of bij het betreffende product plaatsen om u te informeren. Mocht u haast hebben met uw bestelling, stuur dan een WhatsApp bericht zodat de mogelijkheden besproken met u kunnen worden. Ook wanneer u uw horloge wilt laten graveren.
WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Wij houden niet van onverwachtse kosten. De prijs op de website is de prijs inclusief verpakkingsdoos en verzendkosten.
IK HEB EEN HOUTEN HORLOGE GEKOCHT, MAAR HOE HAAL IK SCHAKELS ERUIT OF VOEG IK DEZE TOE?
Op onze informatiepagina kunt u uitleg krijgen hoe u schakels kunt verwijderen. Lees hier alles over het inkorten van uw horloge.
WELK UURWERK ZIT ER IN EEN GREENWATCH HORLOGE?
Dit verschilt per model, maar in de meeste horloges zit een Japans uurwerk (Miyota). Dit uurwerk wordt ook door andere bekende merken gebruikt.
HOE LANG HEB IK GARANTIE OP EEN HORLOGE?
Wij geven 6 maanden garantie op het mechanisme. Indien er andere schade zich voordoet zullen wij dit per geval beoordelen, maar streven naar maximale, realistische service.
ZIJN GREENWATCH HORLOGES DUURZAAM?
Jazeker! Voor elk verkocht horloge planten wij een boom terug via de stichting OneTreePlanted.
KAN IK MIJN GREENWATCH RETOURNEREN?
Dat kan. Lees alle informatie over het retourneren van uw horloge op onze retourneer pagina.
WELKE HOUTEN HORLOGES HEBBEN JULLIE?
Wij verkopen alleen horloges van het merk Greenwatch. Een overzicht van onze modellen kunt u vinden in onze catalogus.
IK BEN OPZOEK NAAR EEN KORTINGSCODE, HEBBEN JULLIE DEZE VOOR MIJ?
Kortingscodes worden bijna niet vergeven op onze website. Wij hebben al een zeer lage prijs en kunnen hier weinig meer aan doen.
IK ZOU GRAAG GREENWATCH HORLOGES VERKOPEN IN MIJN EIGEN WINKEL OF WEBSHOP
Door samenwerkingen aan te gaan wordt iedereen beter. Wij staan altijd hiervoor open. Dit kan door zelf in te kopen (wholesale), dropshipping of affiliate partner te worden.
WAT KAN IK LATEN GRAVEREN OP MIJN HORLOGE?
Deze vraag ontvangen wij regelmatig. Wij kunnen alles voor u regelen om de gewenste gravure te krijgen. Inmiddels hebben wij duizenden horloges gegraveerd in de afgelopen jaren. Geef uw speciale wensen aan in de notities tijdens het afrekenen. Bij twijfel stuurt u een WhatsApp bericht op ons nummer 0683839443.
MIJN HORLOGE HEEFT EEN DEFECT, WORDEN DE RETOURKOSTEN VERGOED?
Indien uw klacht gegrond is tijdens de garantie periode, dan zal Greenwatch de verzendkosten op zich nemen. Zorg wel dat u de retourinstructies volgt die wij per mail sturen. Dit zorgt ervoor dat u het op de juiste manier terugstuurt en voorkomt verwarring.