F.A.Q.

Op deze pagina vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen aan de klantenservice van Greenwatch. Staat u vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

WAT IS DE LEVERTIJD VAN GREENWATCH?

Onze horloges worden binnen twee werkdagen geleverd door PostNL. Wanneer de levertijd langer is dan deze twee werkdagen zullen wij dit op de homepage of bij het betreffende product plaatsen om u te informeren.

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Wij houden niet van onverwachtse kosten. De prijs op de website is de prijs inclusief verpakkingsdoos en verzendkosten.

IK HEB EEN HOUTEN HORLOGE GEKOCHT, MAAR HOE HAAL IK SCHAKELS ERUIT OF VOEG IK DEZE TOE?

Op onze informatiepagina kunt u uitleg krijgen hoe u schakels kunt verwijderen. Klik hier om naar de informatiepagina te gaan.

WELK UURWERK ZIT ER IN EEN GREENWATCH HORLOGE?

In onze horloge zit het uurwerk van het Japanse Miyota. Dit uurwerk wordt ook door andere bekende merken gebruikt.

HOE LANG HEB IK GARANTIE OP EEN HORLOGE?

Wij geven 6 maanden garantie op het mechanisme. Indien er andere schade zich voordoet zullen wij dit per geval beoordelen, maar streven naar maximale, realistische service.

ZIJN GREENWATCH HORLOGES DUURZAAM?

Jazeker! Voor elk verkocht horloge planten wij een boom terug via de stichting OneTreePlanted.

KAN IK MIJN GREENWATCH RETOURNEREN?

Dat kan. Lees alle informatie over het retourneren van uw horloge op onze retourneer pagina.

WELKE HOUTEN HORLOGES HEBBEN JULLIE?

Wij verkopen alleen horloges van het merk Greenwatch. Een overzicht van onze modellen kunt u vinden in onze catalogus.

IK BEN OPZOEK NAAR EEN KORTINGSCODE, HEBBEN JULLIE DEZE VOOR MIJ?

Kortingscodes worden bijna niet vergeven op onze website. Wij hebben al een zeer lage prijs en kunnen hier weinig meer aan doen.

IK ZOU GRAAG GREENWATCH HORLOGES VERKOPEN IN MIJN EIGEN WINKEL OF WEBSHOP

Door samenwerkingen aan te gaan wordt iedereen beter. Wij staan altijd hiervoor open. Wilt u onze exclusieve horloges verkopen, neem contact met ons per email.