Greenwatch Houten Horloges v.a. 49,95 voor dames en heren -
Antwoord binnen 24 uur
Binnen 2 werkdagen
info@greenwatch.nl

Uw houten horloge laten graveren

Het personaliseren door uw houten horloge te graveren maakt uw cadeau compleet en is een van de unieke mogelijkheden die Greenwatch u aanbiedt. Wij gebruiken een lasertechniek om uw persoonlijke boodschap in de achterkant van het horloge te graveren. Zo kunt u een belangrijke datum, persoonlijk bericht of wat dan ook achterlaten.

Houten Horloge Graveren

Afhankelijk van de design die u kiest om te graveren kunt u uw eigen boodschap bij uw bestelling bijvoegen. Wij zullen voor u de boodschap in de achterkant van het houten horloge graveren. Houdt er rekening mee dat door het personaliseren de levertijd wat langer is dan normaal namelijk maximaal 5 werkdagen. Dit is afhankelijk van de drukte op dat moment. Heeft u spoed met uw bestelling? Neem dan eerst contact met ons op via het contactformulier zodat wij u kunnen informeren over de mogelijkheden zodat u niet voor verrassingen komt te staan m.b.t. de levertijd.

Mogelijkheden

Omdat wij alles zelf graveren door middel van een lasertechniek zijn er veel mogelijkheden. Zo kunt u zelf lettertypes en verschillende designs kiezen. Hieronder vindt u een overzicht van de mogelijkheden die wij u kunnen bieden. Heeft u een speciale wens? Neem eerst contact met ons op wat u wilt zodat wij u kunnen helpen hierin. Wij zullen tot het uiterste gaan om het al zo unieke houten horloge, nog persoonlijker voor u te maken. Kijk daarvoor op onze contactpagina. De leesbaarheid van het laseren is afhankelijk van de houtsoort. Zo is het op een lichte houtsoort als Eikenhout en Bamboo gemakkelijker leesbaar dan op donkere houtsoorten zoals Ebbenhout. Beide is in het licht zonder problemen leesbaar.

Retourneren

Omdat wij het horloge voor u graveren en daarmee persoonlijk maken is het helaas niet mogelijk om uw horloge te retouneren. Uiteraard heeft u garantie op het houten horloge wanneer u eventueel problemen ondervindt, want bij ons staat de service en daarmee de klant op 1.