Retourneren

Heb je een vraag over het retourneren van je bestelling of een deel hiervan? Zie hieronder de meest gestelde vragen over retouren. Via onze klantenservice helpen wij bij andere vragen graag verder. Verzenden en retourneren is bij Greenwatch gratis. Wanneer u uw horloge laat graveren wordt dit een persoonlijk product. Dit houdt in dat het recht op retourneren vervalt. Het recht op garantie behoudt u uiteraard wel!

1. Wat zijn de retourvoorwaarden?

Wij kunnen het ons moeilijk voorstellen, maar wellicht is het horloge niet wat u ervan verwacht. Kan ik het dan tergusturen? Geen probleem! Artikelen kunnen terug als je:

  • het binnen 14 dagen nadat je het product hebt ontvangen aangeeft bij ons dat u wilt retourneren. Dit kunt u doen door een mail naar ons te sturen.
  • het artikel compleet, ongebruikt en onbeschadigd retourneert.*
  • de product verpakking is intact, onbeplakt en verpakt tegen beschadiging.

*Indien je retourzending niet voldoet aan bovenstaande retourvoorwaarden dan moeten we helaas een waardevermindering toepassen op het product.
-Geen verpakking = 50% waardevermindering.
-Geen folies meer op het horloge = 40% waardevermindering.
-Beschadigde verpakking = 20% waardevermindering.
-Beschadigd of vies product = 100% waardevermindering.

Retourneren is gratis.

Verpakking
De verpakking dient ongewijzigd te blijven, dat wil zeggen, geen gebruik van (duct)tape en schrijf niet met stift op de doos/verpakking.

Wel / Niet retour
Online bestelde producten kunnen binnen 14 dagen als retour worden aangemeld via email. Producten die speciaal voor je worden gemaakt (maatwerk) kunnen niet worden geretourneerd. Indien je twijfelt of een product kan worden geretourneerd kun je contact op te nemen met de klantenservice.

 

2. Wat zijn de kosten van retourneren?

Het retourneren van een product (niet bij reparatie) is geheel gratis. Gratis verzendkosten en retourneren. Geen verrassingen!

 

3. Ik heb schade bij ontvangst, wat nu?

In het vervelende geval dat je een beschadigd product hebt ontvangen kun je deze binnen 48 uur aanmelden per mail. Geef in uw mail aan dat het product beschadigd is met een foto, zodat wij het snel voor u kunnen beoordelen en oplossen. De kosten voor het retourneren van een beschadigd product zijn uiteraard voor rekening van Greenwatch.

 

4. Hoe kan ik een retour aanmelden?

Voer de stappen hieronder uit voor een snelle afhandeling van je retour:

  1. Stuur ons een mail via de contactpagina of direct naar info[apenstaartje]greenwatch[punt]nl.
  2. Wij sturen u ons retourformulier en retourinstructies toe. Volg deze goed op.

Voor onaangekondigde of onjuist retouren kunnen wij geen afhandeling garanderen volgens onze gestelde maatstaven en voorwaarden.

 

5. Is mijn retour al in behandeling genomen?

Wij proberen uw retour altijd zo snel mogelijk te verwerken. Zowel in het geval van een normale retour als reparatie. Mocht u een statusupdate willen van uw retour, dan kunt u ons altijd een mail sturen.

 

6. Wanneer wordt mijn retour terugbetaald?

Zodra het retour goed ontvangen is zullen wij onze payment provider Pay.nl op de hoogte hiervan stellen. Zij zullen de terugboeking dan verzorgen.

 

7. Wat is het retouradres?

U zult de instructies hiervoor per mail ontvangen. Voor snelle afhandeling adviseren wij u deze op te volgen. Retours welke direct (onaangekondigd) en zonder overleg worden verzonden aan de Baljuwstraat, zullen niet in behandeling worden genomen. Door het volgen van de retourinstructies zijn wij in staat uw retour snel te verwerken. Daar hebben we beide baat bij.

 

8. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wanneer je de bestelling voor verzending wilt wijzigen of annuleren, adviseren wij je zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice. Wanneer de bestelling in het magazijn is verwerkt, kunnen we helaas niets meer wijzigen. Zodra je bestelling succesvol is geannuleerd komt je betalingsverplichting te vervallen. Je betaling wordt dan zo spoedig mogelijk teruggeboekt.